Nincs termék
Sérült terméket kapott kézhez vagy a termék hibás, nem működik? Ilyen esetben igénybe veheti a reklamációt. Cserét szeretne egy más termékre vagy el szeretne állni a szerződéstől?
A reklamáció folyamat megkönnyítése érdekében kérjük használja a reklamációs űrlapot. Elég letölteni, kitölteni, kinyomtatni és a termékkel együtt visszaküldeni a címünkre. Minden reklamáció külön elbírálásra kerül, természetesen mindenről emailben értesíteni fogjuk, legkésőbb 30 napon belül.
Amint a csomag beérkezik raktárunkba (Csehország), a megadott email címre értesítést küldünk erről. Ezután terméket szakszerűen felülvizsgáljuk és az eredményről szintén emailben fogjuk értesíteni.
Amennyiben a reklamációt elismerjük, jogosult a postaköltség visszatérítésére, ez az oldalunkon feltüntett legalacsonyabb kiszállítási díj.
Több ezzel kapcsolatos információ az oldalunkon az általános szerződési feltételek alatt található.
Bármilyen kérdés esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot: szia@energyking.hu.
Szeretné a megrendelt terméket kicserélni vagy elállni a szerződéstől? Kérjük, válassza ki a megfelelő űrlapot: